grafika / identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna (z ang. corporate identity) to zbiór elementów i informacji tworzących spójny wizerunek firmy czy marki. Jej skład stanowi ujednolicona kolorystyka, dobór fontów wraz z regułami poprawnego użycia, a także szablony materiałów marketingowych takich jak: wizytówki, zaproszenia, plakaty, koperty.

Logo

Logotyp jest ważną częścią Identyfikacji Wizualnej. Jest formą graficzną, która jednoznacznie identyfikuje markę, firmę, organizację czy produkt lub usługę. Różne źródła podają, że logotypy mogą składać się tylko z symbolu graficznego czyli godła, lub symbolu i nazwy albo tylko samej nazwy.

Dobre logo powinno posiadać cechy, które wpłyną na jego zapamiętanie: harmonia czyli równowaga i symetria elementów; naturalność - jak najlepszy stopień odzwierciedlenia obiektów, a także powtarzalność elementów składowych. Bardzo ważna jest unikalność pozwalająca jednoznacznie zindetyfikować logo z daną marką.

FORMULARZ WYCENY PROJEKTU

Proszę czekać...